Coronavirus, aanvullende informatie 24 maart 2020

Sinds gister weten we dat de maatregelen die we als organisatie hebben genomen voor veel langere tijd nodig zijn dan dat we aanvankelijk dachten en hoopten. We moeten dus alle zeilen bij zetten om met alle inwoners in contact te blijven. Gister zijn we begonnen met bellen en dat wordt door de meeste inwoners die we aan de telefoon hebben zeer op prijs gesteld. Daarom nogmaals de oproep,  kent u of bent u iemand die gebeld wil worden dan horen we dat graag.

Sinds gisteren is ook ons digitaal platform voor hulpvraag en aanbod in de lucht. Nog niet helemaal perfect en zoals we het hebben willen maar voldoende om het vrij te geven. Mooi om te merken dat de aanmeldingen er op al binnen stromen. Neem gerust een kijkje. De Servicepunten in De Ronde Venen en het Infoloket in Uithoorn vormen de helpdesk.

Ook zijn wij aan het nadenken wat wij allemaal digitaal kunnen doen, hebt u daar ideeën over,  wilt u daar een bijdrage aan leveren dan horen wij dit graag van u. Over de voortgang houd ik u middels deze brief op de hoogte.

Tot nu toe stuur ik deze update dagelijks en ik hoor van veel mensen dat dit op prijs wordt gesteld. Maar dagelijks wordt misschien als het langer duurt wat veel, deze week ontvangt u de mail daarom nog dagelijks en vanaf volgende week schakelen we terug naar 2 maal per week op dinsdag en vrijdag.  Heeft u wat te melden, ziet u een leuk initiatief, schroom niet om dit kenbaar te maken aan Hanno of aan mij, dan zorgen wij er voor dat het gedeeld wordt.

Gister stuurde ik u een gedicht over de lente, inmiddels weten we dat we deze lente voornamelijk vanuit huis gaan beleven, sterkte met het wennen aan deze situatie.

Mieke Telder
Directeur Stichting Servicepunt & Tympaan-De Baat

Uitgelicht

We hebben meer tijd nodig om ANWB AutoMaatje landelijk weer opgang te krijgen. Ondanks alle... Lees verder
Mis jij nu inkomen door de coronacrisis? Of ben je net jouw baan kwijtgeraakt? Of maak je zorgen... Lees verder

Tweets van @tympaandebaat